(21 september)

Anonym :P om (21 september):

Hej!
Jag vill bara säga att du är VÄÄÄLDIGT lyckligt lottad att få ha en hamsteruppfödning (eller behåller du ungarna?) det verkar iaf som du har en hamster uppfödning!
jag älskar guldhamstrar!! :D
Svar: Hehe, det var inte meningen att jag skulle börja med en hel uppfldning. Började litet och allt blev stööörre och större... Nä jag behåller inte lla ungarna, då skulle jag haft en massa burar i och med att lagen säger 1 guldhamster, 1 bur. Men har inte tid men hamsterungar just nu, trodde inte nian skulle innebära såhääääääär mycket plugg! Älskar också guldhamstrar :)


Fixade och trixade lite med en hamsterhage som jag fick i födelsedags present av mamma. den är av stålpinnar. Mina hamstrar kan klättra över den om de får ett fast grepp om stålpinnarna, då häver de sig över. Så kolla så smart jag är!



En säker hamsterhage! Blir nog mest Ella som får springa omkring i den.

Eftersom jag orienterade i regnet idag ch glömt borsta håret efter så vet nog några vad som händer med mitt hår... Det blir lockigt! Pappa trodde jag hade lockat håret.


Kul va? ;)

Nu har jags krivit klart SO:n. Gör NO:N imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0