(30 september)

Anonym om (27 september):

Hejsan Alicia!
Vem är Elof?
Synd det dära med Beauty :( Och vad kul med dvärghamstrar. Ska du ha 2 honor? Vad ska dom heta :D

Kramar från Alexandra :)

Svar: Hejhej! Elof var en mörkbrun b-ponny som stod på ridskolan som var mycket gillad av många elever. En väldigt pigg ponny!
Beauty är på bättrningsvägen! Hon födde troligen ut ungarna och åt upp dem men att hon fick livmoderinflammation som botades med hjälp av medicinen :D Så hon kommer troligen överleva!


Ja ska bli så roligt med dvärghamstrar! Ja jag tror det blir två honor, fast spelar inte så stor roll. Står på kölistan på honor. har inte funderat på namn faktikst! Men vill ha två namn som hör ihop, om ni fattar.

Kanske:

Piff och Puff

Yin och yang


Har någon något mer förslag så skicka gärna en kommentar... Vill ha lite speciella och roliga namn :p


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul att du svarade och att Beauty bättrar sig :)

Jag skulle också vilja ha dvärghamstrar men jag får inte för mina föräldrar jag har redan 3 guldhamstrar hemma...



Kramar Alexandra :)

2011-09-30 @ 23:19:08
Postat av: Hanna

Salt & Peppar xDD

2011-10-02 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0