(5 september)

Julia  om (5 september):

Har erica blogg??
Svar: Nej det har inte tråkigt nog inte haft på väldigt länge :(

Eftersom att Erica fyller 15 år idag och hon är min bästa vän så tänkte jag göra ett helt inlägg om henne! Hon är ju min bästa vän som jag är med många dagar i veckan, alla vet ju inte riktigt vem hon är.

När jag var liten hatade jag Erica. Jag tyckte hon var elak och jag var rädd för henne... Jag vågade aldrig gå på toaletten i skolan då Erica en gång hållt för dörren för min kompis så hon inte kunde komma ut en gång. Så behövde en vakt när jag gick på toa. Det var i fyran.
I sexan så delades vi in två och två i grupper i engelskan, jag hamnade med erica i grupprummet. Var fortfarande rädd för Erica. Jag märkte fort att Erica inte alls var så som jag trodde. Hon var mycket snällare! Hon kunde också lika mycket engelska som mig. Efter det så blev vi bättre bekanta, och till slut vänner.





Det var 2010 när vi gick i sjuan tror jag?
Vår vänskap växte sig allt starkare. Vi har haft några bråk också som varat upp till ett halvår en gång! Vi är båda väldigt envisa och kan vara rätt bestämmande, därför kan det sluta lite illa om vi har olika åsikter om vissa saker.
Men nu för tiden så känner vi varandra så väl och tycker på lite likadant sätt så vi bråkar inte alls lika ofta. Det blir mer att vi har samma åsikt och bråkar mot någon annan. tsm är vi ett väldigt bra team... ;)


Vi har ett väldigt starkt band till varandra nu efter 3,5 år. Vi kan prata om grejer med varandra som man inte kan prata med någon annan om. Vi förstår varandra. Har inget sånt här band till någon annan. Kan prata om ALLT med Erica. Om mode, om hamstrar, om sexrelaterade saker, ridning (nja, kanske inte), mat, kroppens utveckling, spel, smink, djur, hamstrar m.m. Vi har också typ likadana betyg. Så det är kul :)


Erica föddes den 5 september 1996. Hon går på hdanboll är är grymt bra på det! Hon gillar att baka kladdkaka. Hon gillar inte personer som ljuger. Hon är väldigt, väldigt duktig i skolan! Hon har många vänner!

Kan berätta lite roliga och härliga minnen som jag har tsm med henne.

Kommer ihåg när vi ofta tittade på Top Model. De hade vädligt lysande hy. Då kom jag på idén att man kunde ha olivolja i ansiktet, så vi testade det och lekte modeller (var väl i sjuan).



Erica ville inte lägga upp några på sig själv...

Alltid skulle vi baka kladdkaka förut. Vi gjordet typ flera dagar i veckan, hehhehe.. Men det är kul och gott. kommer särsilt ihåg gången vi gjorde en halv sats och åt upp bara smeten :O

Vår första hamsterutställning tillsammans. Vi fattade noll och vi hade det rätt tråkigt. Haha :p

När vi åkte kryssning till riga var ett otroligt roligt minne!


Har mycket mer som jag vill skriva... Men måste fixa inför skolfotot och annat. Så hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0