(7 september)

Moa om (6 september):

Bita-på-rumpan saken är lika jävla kul varje gång du berättar den!!!!! Men vrf ville hon att du skulle bita henne på rumpan? x)
Svar: Hon var ju bara två år och hon sa "testa att bita mig i rumpan" ungefär. Två åringar kan ju vara rätt knasiga :s

Mamma har fått i uppgift av sin korruator att göra sitt drömrum i en skokartong. Hon ville att jag skulle göra sängen och tv:n då jag äär rätt pysslig av mig. Blev rätt nöjd över sängen!


Skulle själv kunna bo i den sängen (om den var större). Om jag inte visste att den var hård som sten... Det är tilloch med stenar däri! Fast kudden är mjuk :)

Tv:n var rätt avancerad som ni ser. En svart kartongbit uppklistrad på en vägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0