(19 januari)

Anonym om (15 januari):

Lycka till på söndag ! Hoppas ni vinner , men jag varnar er, tjejerna från Sundby är jätte duktiga!
Svar: Hallonsaft, ja jag hoppas också att vi vinner! Jo har hört att de är riktigt duktiga och de leder ju just nu. Men en grej som jag också vet med dem är att de älskar att rida fort och är rätt vana med pigga hästar som hopapr av sig själva. Förhoppninsgvis så har Maria tagit med typ Rasmus och Minty som behöver mycket ridning som är lite knepiga för dem. Och bäst är ju om vi har med Rasmus som är så liten så att deras bästa ryttare inte kan sitta på honom :D
Jag är ju lite för stor för honom, men inte överdrivet så att han typ blir skadad av mig.

Han blir ju pigg när jag hoppar honom, så han orkar ju :)

Men nu är det ju inte så säkert att han går med, men jag hoppas jätte mycket på det. Jo jag kan ta Piccol men jag tror vi tjänar mer på Rasmus eller typ hell.


Kommentarer
Postat av: Sarah!

Heej jag ska träna med ponnycupen imorn och jag kommer och hejar på söndag och sen alla andra tävlingar har varit lite körigt!

2012-01-19 @ 17:20:06
URL: http://horseforvergirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Lycka till! Har för mig att de är ganska bra på alla typer av hästar men lova att säga hur det gick sen :) gud vad man saknar att va liten och rida pc asså, synd att det är sista året för dig!

2012-01-19 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0