(20 januari)

Ellen om (19 januari):

Lycka till! Har för mig att de är ganska bra på alla typer av hästar men lova att säga hur det gick sen :) gud vad man saknar att va liten och rida pc asså, synd att det är sista året för dig!
Svar: Hallonsaft! Aha, jag hoppas i alla fall på att du har fel på den punkten. Det skulle bli så perfekt om vi kunde vinna vår match mot Sundby, men de är ju riktigt duktiga vad jag har hört. Frågan e, är vi lika duktiga? Ja jag uppdaterar på söndag hur det gick sen såklart :) Ja det är tråkigt, men lite skönt ändå. Slippa tidiga mornar och nervositeten innan matcherna :) Men träningarna kommer jag sakna jätte mycket.


Det gick lite fort. Det kan göra det på Rasmus :P

Trampar ner hälen så dåligt när jag hoppar Rasmus.

Idag har jag matte prov, men har pluggat rätt så mycket till det. Och idag så ska vi laga piroger på hemkunskapen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0