(5 januari)

Julia  om (4 januari):

Min foderhäst står i grindtorp! :p
Svar: Va roligt, jag har hört att det stallet har blivit mycket bättre nu när det bytts ägare. Jag gillade det stallet, det var rätt varmt och alla hejade på varandra och det var väldigt mysig stämning där :) En gång glömde jag mina ridsaker men jag fick låna av en annan då :)
Fina ridvägar också, många ängar.

Malin med sin rånarluva xD

Nu har jag skrivit ut hur jag ska ta mig til kistamässan imorn iaf, det var krångligare än vad jag trodde...

Igår så städade jag hamsterburarna och jag fixade även dvärghamstrarnas bur, riktigt stolt över inredningen, skitkul bur :D
Idag ska jag vara i stallet 12-17. Kanske rida Chiko.


Kommentarer
Postat av: Maliin'

HAHAAH fan va cool jag var! :D

2012-01-07 @ 16:31:52
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0