(17 maj)

Ella Sjöberg om Ponny cupsträning på Daisy (23 januari):

Hejsan! Hur mår Elof? :D
Han stog på Filipstad Rid Klubb förut, men så såldes han när vi fick ny ridskolechef. Är han lika pigg som han var förut? :)
Svar: Nej jag är ledsen, Elof blev utdömd  för några månader sedan och avlivades :( Han var halt väldigt länge. Men innan dess var han en superpigg ponny, i början så fick bara vissa elever rida honom för att han var så pigg. Men sen så lugnade han väl ner sig lite grann, men han var ju alltid en rätt pigg ponny. Fast en duktig, han gick ju bra i både hoppning och dressyr och var en favoritponny bland en del :)

Lilla Elof och jag på sommarbetet 2011
Kommer ihåg när Elof kom till ridskolan och Fanny fick rida honom en del, jag tyckte hon red honom så bra för han kunde gå i form/böja på nacken jättemycket med henne och hon var så lugn med honom. Jag själv hatade att rida honom eftersom han var pigg och inte lyssnade när man ville bromsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0