(7 maj)

Linnea om (5 maj):

Går du på Tyresö skola?
Svar: Ja,det gör jag :)



Idag så var det vattenballlongskrig och vattenflaske krig i skolan, helt galet... Jag själv kastade ingen vattenballong eller så, för jag visste vad som skulle hända då. Erica kastade ett par, å, jo det såg ut som hon badat med kläderna på sen :P Jag själv vart inte så jätteblöt. Sen fick min mamma ett brev från min lärare att skälla på mig för att jag varit med på vattenkrig i skolan. Jag hade ju faktiskt inte kastat någon ballong, men jag hade juvarit med dem som gjorde det. Så ja, jag kommer att få skulden ändå... -.- Ääh, skitsamma! Går ändå ut den här skolan snart :D


Tog lite bilder på hamstrarna, här är några få av dem:

Fideli klänger sig gärna fast runt ens fingrar :P

Lite söt är hon också, Fideli :)

Hoppetoss i en toffel

Fsrlig Hoppetoss...

Tingeling

Haha, asiatisk hamster :P

Tingeling

Hahhaha :P

haha, tjocka björnen :P



Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0